28/7/11

ΠΕΜΥ ΖΟΥΝΗ

«Δεν πήγα σε μονοπάτια που δεν ήθελα»…

Μεταμορφώνει την αλήθεια της σε ερωτική υποκριτική μαγεία. Αυθεντική και δραστήρια. Συναισθηματική και ανήσυχη. Η Πέμυ Ζούνη προκαλεί τις αφορμές στη ζωή της για να νιώθει την εξέλιξη  αντλώντας δύναμη από τα δικά της άτομα: «Έχω μια οικογένεια που με κάνει περήφανη, έχω τον άντρα μου τον Στάθη, έχω την κόρη μου την Ελεωνόρα, έχω τους δικούς μου ανθρώπους που παίρνω τη δύναμη μου. Αυτή η δύναμη είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι κάθε πρωί. Δεν είμαι άρρωστη και δε  σκέφτομαι κάθε πρωί που ξυπνάω την καριέρα μου»…
-Τι θ’ ακούσουμε σήμερα στο Πολιτιστικό και Συνεδριακό κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών;
«Πρόκειται για ένα ταξίδι σε διάφορα μέρη του κόσμου. Μια ελεύθερη επιλογή από τραγούδια που αγαπάμε με μικρούς διαλόγους και χορό tango. Είμαι πολύ χαρούμενη που συνεργάζομαι με την εξοχή και καταπληκτική Ελένη Πέτα. Είναι μια ξαφνική, χαλαρή συνάντηση των δυο μας που δεν μας την επέβαλλε κανένας. Δεν μας δέσμευε καμιά δισκογραφία και γι’ αυτό βγήκε χυμώδης και αγαπησιάρικη…Με την Ελένη μοιάζουμε. Όταν καθίσαμε κάτω για να δούμε το ρεπερτόριο, είχαμε την ευτυχία της ελευθερίας, βάζαμε τις ιδέες μας, βρήκαμε 100 τραγούδια, τα περιορίσαμε στα 50 και έπειτα κάναμε την τελική επιλογή στα 30 τραγούδια. Το κακό  ήταν ότι δε διαφωνούσαμε και δεν μπορούσαμε να βγάλουμε έξω τραγούδια».
-Το χειμώνα επανέρχεστε σ’ ένα έργο που το γνωρίζετε καλά την “Ερωτική αναρχία” του Αλμπερτ Γκέρνι. Ο έρωτας είναι άναρχος;
«Εκ φύσεως και εξορισμού. Ο έρωτας είναι το τελευταίο που δεν το έχουμε βάλει σε στεγανά δεν το έχουμε τακτοποιήσει… Πρόκειται για ένα έργο που είχα παίξει παλιότερα με τον Γρηγόρη Βαλτινό για τρία ολόκληρα χρόνια. Μετά από 15 χρόνια επανέρχομαι στο ίδιο έργο. Αυτή τη φορα στο ρόλο του σκηνοθέτη»…

-“Το να είσαι ελεύθερος ισοδυναμεί με το να έχεις επιτελέσει το σκοπό της ζωής σου» λέει στην αυτοβιογραφία του ο αγαπημένος σας συγγραφέας Τένεσι Ουίλιαμς”. Θεωρείτε ότι επιτελείτε το σκοπό της ζωή σας μέσα από τις επιλογές σας;

«Ο σκοπός δεν είναι ένας και ανανεώνεται. Δεν στερεύουν ποτέ οι αιφνιδιασμοί της ζωής, η ανατροπή των ονείρων, η δυνατότητα να εξωτερικεύσεις τη δημιουργικότητα σου, η συνενοχή του να μοιραστείς κάποιες σκέψεις… Διεκδίκησα την ελευθερία των πράξεων μου. Δεν πήγα σε μονοπάτια που δεν ήθελα. Δεν έχασα χρόνο για να κάνω πράγματα που ήθελαν οι άλλοι για μένα. Από μικρή διεκδίκησα με τσαμπουκά για να κατακτήσω τις δικές μου αρχές».
 -Πώς είναι η διαδικασία της διδασκαλίας και της επαφής με τους μαθητές στη δραματική σχολή που έχετε το ρόλο της  καλλιτεχνικής διευθύντριας;
«Είναι υπέροχο. Είναι η πιο αγαπημένη μου ενασχόληση. Είμαι 15 χρόνια μέσα στη τάξη. Έχω πάρει τα καλύτερα από τους νέους. Κυρίως έχω πάρει σχέσεις αυθεντικές και πολύ υλικό για τη δουλειά μου.. Με βοήθησαν να ξεκαθαρίσω αρκετά πράγματα, να βρω τα κλειδιά της τέχνης μου και να τους τα δώσω πίσω. Μου πλουτίζουν τη σκέψη, τη γνώση, τη φαντασία, τη ψυχή μου. Η επαφή με τους νέους είναι ότι πιο δημιουργικό».
-“Υπέροχή σε όλες τις διαστάσεις. Λατρεύω να τη βλέπω. Με μαγεύει η φωνή της. Είναι τόσο γλυκιά και άμεση που σου δίνει την εντύπωση ότι είναι φίλη σου. Μου εμπνέει τόση εμπιστοσύνη όσο κανένας άλλος”. Πρόκειται για ένα από τα πολλά μηνύματα που έχουν γραφτεί για σας στο facebook. Πώς αντιδράτε σ’ αυτή την αγάπη του κόσμου;
«Αυτή είναι η δύναμη μου και η απάντηση μου όταν μου λένε πως τα καταφέρνεις και δεν κουράζεσαι. Αυτή η πραγματική επικοινωνία με τον κόσμο, αυτή η αποδοχή, αυτή η αναγνώριση είναι η δύναμη μου. Θα κουραζόμουν αυτόματα αν αισθανόμουν ότι αυτό που κάνω πέφτει στο κενό».
  Για την υποψηφιότητα της με το ΠΑΣΟΚ στην Α΄ Περιφέρεια Αθηνών.
«Είναι σκληρή, ενδιαφέρουσα, έχει συγκινήσεις και τρέξιμο. Αν δεν το έβρισκα ενδιαφέρον και δεν είχα την ελπίδα ότι κάτι μπορεί να γίνει, δε θα κατέβαινα στις εκλογές. Είμαι  αισιόδοξη ότι  πολλά  μπορούν ν’ αλλάξουν σ’ αυτήν τη χώρα. Δεν αγχώνομαι ιδιαίτερα αν θα βγω ή όχι αλλά αφού μπήκα στο παιχνίδι, θέλω να γίνει καλά. Έχει πολύ κούραση αυτή η διαδικασία».

(Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «ΗΜΕΡΑ» τον Σεπτέμβρη του 2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια: